05 april 2010

Vår i luften

Her er utemøblene før de ble satt ut
Nå er påsken over og vi vasker ullklær og pakker bort de aller varmest klærne. Vi har vært hos Ragnhild og Tor i Aurdalsåsen i Valdres, vært på hytta til Ester og Tor Gunnar, og vært hos svigerforeldrene mine (Ingeborg og Jarle) i Fagernes. Påskeleker, middager, tur på bena og litt shopping sørget for variasjon :)

Tusen takk for at dere stiller opp som dere gjør Ingeborg og Jarle!

I morgen skal vi til min barndomsvenn og se film og spise middag. Det blir koselig.

Bildene viser uteplassen og utemøblene som vi ble så glad i. Deilig å sitte ute i en sofa. Nå har vi både varme og solskjerming og tak så det er nesten en ekstra stue.

Håper du har hatt en fin påske enten du har vært hjemme eller borte.

Ønsker deg en fin mandag.

Varm klem Ingunn

8 kommentarer:

  1. Nå skal huset ryddes etter dilige feriedager - i går var det sol, men i dag er den på ny forsvunnet så da... Her venter et par timer med intens aktivitet, men så....
    Utesofaen din er bare så fiiiin!
    HIlde

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hatt en kjempefin påske!
    Vi har bare kost oss hjemme:)
    Klem, Lene

    SvarSlett
  3. Det er så koselig å få ut igjen hagemøblene. Som du vet har jo været vært dårlig her i Valdres, men snøen forsvinner litt etter litt. Her er syklene tatt ut og da blir det vårstemning i gaten.

    SvarSlett
  4. Høres ut som den perfekte påske - og være sammen med mennesker man er glad i !:-)
    Nydelige bilder av koselig utekrok:-)
    Ha en fin ukestart,
    klem Hege.

    SvarSlett
  5. Har også ryddet bort vinterklærne nå. Deilig å endelig ta i bruk den digre vårgarderoben jeg har brukt så mye penger på. :) Fine bilder!

    SvarSlett
  6. Hei Ingunn!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg. Tittet tilbake jeg og her var det en flott blogg:0)
    Legger meg til som følger:0)

    Bente.

    SvarSlett
  7. Kjempekoselig blogg! Estetiske og fine bilder, gode og inspirerende innlegg - ja, her er det godt å være!

    Våren er på tur her nord også; om enn ikke i så fullt monn som hos dere, men snøen smelter litt om senn, og jeg gleder meg til å begynne å rydde på tomta!

    Mvh
    Janna - som bygger nytt hus,; egentegnet og egendesignet fra innerst til ytterst, og som flytter inn til sommeren. Om denne prosessen blogger jeg, og lurer dere på hvordan dette blir... ja, så stikk innom da vel :-)

    SvarSlett