27 april 2010

Uteplassen er klar

Nå er uteplassen vår klar med teppe og puter. Det er mulig vi dropper teppe, men det varmer bena når det er kaldt. Så tvilen kommer teppe til gode.

I dag traff jeg min gode venninne Eva etter jobben. Vi ruslet litt rundt i butikker før vi tok en kaffe og litt mat. Veldig koselig med slike pauser i livet.

Barna har tentamen i morgen, og min kjære øver til spillejobb 1. mai på Hedmark. Jeg får liste meg rundt i huset, så jeg ikke forstyrrer noen...

Ha en fin dag kjære leser.

Klem Ingunn

16 kommentarer:

  1. Så koselig der ute da! Også med sol da... Sukk... ;)

    SvarSlett
  2. Flott uteplass,flotte møbler. Ikke fult så klar her enda...men det nærmer seg heldigvis.

    SvarSlett
  3. Det er så koselig å finne fram utemøbler. Plantet de første stemorblomstene i dag og da er det vår.

    SvarSlett
  4. Så koselig uteplass med kjempefine møbler. Noe lignende de du har står høyt på ønskelista mi, som forresten er ganske lang... Sånne møbler står på punktet under større veranda.
    Ha en fortsatt fin kveld

    SvarSlett
  5. Den uteplassen deres er bare kjempe fin! Og pledd er deilig så lenge det er sure dager!

    SvarSlett
  6. Så lekkert!
    Her ligger snøen på plenen enda, og senest i dag snødde det :-(
    Kos deg
    Klem

    SvarSlett
  7. Så koselig det ble i uterommet. Snart er tiden inne for å nyte delige kvelder der.
    Flotte møbler du har.
    Nyt resten av uken.
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  8. Så fint det ble :)
    Her kan dere kose dere mange nydelige sommerdager ;)

    Ha en god natt og en flott Onsdag,
    Klem fra Jatte♥

    SvarSlett
  9. Kjempelekker uteplass. Bare sol og varme som mangler nå... Men det kommer :)

    Ha ei flott uke!

    Tove

    SvarSlett
  10. Helt klart. Her regner det i dag. Godt vi har tak over tekstilene.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  11. Härlig uteplats!! Här regnar det idag...ha en fin onsdag. Kram Alexandra

    SvarSlett
  12. Så herlig! :)Jeg skal montere flere hyller i drivhuset senere i dag, og har begynt planleggingen av en ny grønnsakshage, det er så herlig at det omsider er vår igjen! :)) Kjempelenge siden jeg var på butikk/kafé-tur i byen. Det hørtes koselig ut. Kanskje jeg skulle gjøre det en ettermiddag denne uken, se på vårklær og slikt. Eller kanskje ta med ungene og kjøpe årets første soft-is :)) Datteren min "må" på H&M sier hun, der var det visst noen tøffe sommerkjoler :DD De begynner tidlig, hun ble nylig 8!

    Kos deg i solen! :)

    Klem, Ann,
    Interiørbloggen Glassveranda.

    SvarSlett
  13. Hei hei,
    Har en liten overraskelse til deg på bloggen vår. Send meg gjerne en mail på hilde@inspirasjoner.no når du har lest den :)

    SvarSlett
  14. Veldig flott uteplass .. :o)

    Blir godt når dere kan ta den i bruk på skikkelig vis.

    Håper det går greit med tentamener og spillejobb :o)

    Ha en flott onsdagskveld - klem!

    SvarSlett
  15. Så deilig uteplass! Tenker det blir mange koselig stunder her i sommer!

    Ønsker deg en fin ettermiddag, Ingunn!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett